Allah’ım sınıyor musun beni?

”Ömür biter yol bitmez” yazar kamyon şoförleri arka tampona. Ben de ”ömür biter sınav bitmez” yazacağım arabamın arka camına!

İlkokuldayken Anadolu Lisesi ve Özel Kolejler sınavına girdim, tabii bu süreçte gidilen dershanenin sınavlarını unutmayalım. Sonra orta okuldan Fen Lisesine geçmek için girdiğim Fen Lisesi sınavı ve yine dershane deneme sınavları. Lisede zaten korkulu rüya ÖSYM’nin 2 basamaklı sınavı ve yine dershane deneme sınavları. Bu arada okuldaki rutin quiz, popquiz, sınavları saymıyorum bile. Derken tıp fakültesindeki yazılı, sözlü, yok mikroskop başında yok hasta yanında (bedside) sınavlar. TUS, ALES, UDS derken sanırım OSYM’nin yaptığı ve benim girmediğim sınav kalmadı🙂

Bir de hobilerim var ehh balıkadam oluncam diye sınava gir, amatör denizci olmak için ayrı sınav, kısa mesafe telsiz için ayrı, PPL (private pilot license) yer eğitimi sonrası ayrı!

Bugün yine 3 saatlik UDS (dil sınavı) sınavına girdim. Gerçekten profesyonelleşmişim bu konuda. Su şişesinden itinayla etiketini soyup , mendilleri poşetinden çıkartıp, tüm takılardan arınıp gittim sınava. Yine her zaman ki gibi stres oldum evden çıkarken, ya yetişemezsem ya o olursa ya bu olursa diye. Sanırım ömrümün sonuna kadar sınava girsem yine de bu stresi yaşayacağım🙂

Neyse sağlık olsun, ben de bu çalışma azmi ve heyecanı olsun ben daha nice sınavlara girer anlımın akıyla çıkarım. (inşallah)

Leave a comment

Filed under Gönlümden ve Zihnimden

Leave a Reply

